Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Igår, jag hinner inte idag. D:

Av Sofia - 16 oktober 2010 18:10

Igår så lekte jag med massa folk, bland annat min matte/fysiklärare i aulan! Det var skitskoj med capoeiran och jag ska lätt prova det igen, ska skriva upp mig på intresselistan så fort den dyker upp! Min värd brorson kunde visst inte prata, tycker det är lite dåligt. När man är 7 månader bör man väl kunna prata lite i alla fall? Jag fattade inte vad de sa när dom pratade med ungen heller, inte för att jag förstår det på svenska heller. "ahpluttinuttitssgullisnullpluffgagaish" typ.


När jag inte orkade titta på barn som började bli trött och högljudd så drog jag till skolan för att leta efter Viktor på skype. Hittade honom inte och gick med idrottstränaren som planerat vid tjugo i åtta för att kolla in ett handbollslag. Tjejerna var glada på planen och det verkade som att de bara hade 3 målisar på 2 lag så jag får nog vara med även om jag inte äger. Därför vill jag att mamma tar med sig mina handbolls-skor och att pappa tar med sig lite tejp kanske? *önska sig* Nu på tisdag ska jag träna med dem! Ska bli skitskoj! Sen vill jag att mor tar med sig min baddräkt också för jag kan ha hittat några att simma med. Jag får ju massa mer mat här så jag vill ju inte bli tjockis på riktigt!


Sedan var kvällen helt fantastisk! Lång och varm dusch, nyrakade ben, pjamas, god middag, somnade tidigt, söta sms mitt i natten. Mitt liv är bra.


Jag hade antagligen hunnit skriva om dagen i Ronda idag också om jag inte hade chattat massa nu samtidigt. Ibland får man helt enkelt prioritera! Jag får skriva hemma sen, där jag inte har något nät och möjligheten att chatta med rar stockholmare.


  HAR NI SÅ MYCKET FRUKT I ERA FRUKTSKÅLAR?! :D

ADJÖ, hörs på måndag <3 

 
 
Ingen bild

Benji

16 oktober 2010 20:02

..Märkte skålen med frukt långt innan.. öhh, benet. ^^

 
Ingen bild

Pappa

16 oktober 2010 21:54

Det är klart att du kommer "äga" i handbolls målet. Du är grym.
Det är klart att jag tar med tejp till dig. Säg bara till om det är något annat du vill att vi skall ta med hemifrån. Skönt höra att du hamnat i en bra familj, synd med sonen som dissar dig. Du får väl lära honom lite Svenska. Skall bli väldigt roligt att få träffa dig och ser hur du har det.

Kramar pappa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 10 april 2011 00:49

MEN HeRRE GUD! GÅ IN PÅ www.jagkanva.blogg.se Där uppdateras det IBLAND ändå ^^ ...

Av Sofia - 18 oktober 2010 15:53

Ronda Vi åkte buss härifrån med full buss klockan 9 på lördagsmorgonen. Allt började bra. Folk hade berättat att det var en rätt tufff bussfärd så jag satt ganska långt fram för att slippa spy. Det gick utmärkt, jag klarade mig finfint! Först un...

Av Sofia - 15 oktober 2010 13:15


Igår va en skön dag. Jag blev mega-aggressiv på min engelskalärare för jag tycker inte att han är någevidare bra. Jag är tydligen ensam om den åsikten så det var inte den roligaste lektionen alltså. I vilket fall var det ju torsdag, vilket är den tuf...

Av Sofia - 14 oktober 2010 18:53


Jag har 9 minuter på mig att summera min dag innan skolan stänger så därför låter jag bli! Masssssa intressant har hänt idag men jag håller det för mig själv ett tag till :D Kanske delar jag med mig av mina "manliga" äventyr imorgon! ADJÖ! ...

Av Sofia - 14 oktober 2010 09:46

Jag ligger just nu i min nya säng. Den är bred. Kanske 140? Kan hända att den bara är 120 men den känns som 160. Jag säger 140. En dag ska jag mäta. På båda sidor om sängen finns det sängbord med en lampa på varje bord, dessutom finns det lampknappar...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards