Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Woop!

Av Sofia - 23 september 2010 23:02

Med en otrolig skicklighet från min sida har jag nu återfummit en kär vän. Det är antagligen den bästa låten ever. Får se hur lång tid det tar innan det klicka för far min.(1:13)



Idag har jag legat hemma. Det var stranddag i skolan med diverse fysisk aktivitet så jag valde att stanna hemma med min förkylning. Eller ah, jag gick en halvtimma till skolan för att säga att jag inte mådda bra sen gick jag 40 minuter hem igen. Tur att jag vände, mådde verkligen inte bra. Sov fram till halv tre! Nu känns det bättre i näsan dock, nu sitter allt bara i resten av huvudet.


Imorgon skall jag vara duktig oc ha en redovsining på kap. 7.7 i Heureka B-boken. Jag har förberett mig och allt. Det är bara det och projektarbete imorgon så jag kommer nog klara mig galant. Ingen utgång för mig.


Annars är det väldigt skönt här. Badar och solar, läser, och framförallt lyssnar, på bra böcker. Än så länge beter jag mig som en duktig studerande!


Dagens viktigaste händelse måste ju vara Evelinas dejt med Jesus men den är är dold tills jag fått godkännande ifrån hennessida att lägga upp bilder! Mycket intressant för alla som var närvarande i alla fall!


 

Evelina och Emelie var utklädda till Hippies och fick låna mina byxor. Mycket vackert. Mycket vackert.


 

Parken jag går egenom varje dag för att komma till skolan. Så fin så, liten, men fin.


 

Jag bäddade sängen i morse men sen sov jag ju hela dagen så jag har inte orkat bädda igen. Myst på mitt rum större delen av dagen men visst ser jag inte såå sjuk ut ändå? :)



 

Min lilla söta ringjag köpt. Fin fin *nickar*


 
 
Ingen bild

Benji

23 september 2010 23:47

Hippien till höger påminner väldigt mycket om en kusin till mig... ^^

 
Ingen bild

Claes Christian (far)

24 september 2010 18:26

Absolut den bästa låten!
Tittade på vår video nyss!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 10 april 2011 00:49

MEN HeRRE GUD! GÅ IN PÅ www.jagkanva.blogg.se Där uppdateras det IBLAND ändå ^^ ...

Av Sofia - 18 oktober 2010 15:53

Ronda Vi åkte buss härifrån med full buss klockan 9 på lördagsmorgonen. Allt började bra. Folk hade berättat att det var en rätt tufff bussfärd så jag satt ganska långt fram för att slippa spy. Det gick utmärkt, jag klarade mig finfint! Först un...

Av Sofia - 16 oktober 2010 18:10


Igår så lekte jag med massa folk, bland annat min matte/fysiklärare i aulan! Det var skitskoj med capoeiran och jag ska lätt prova det igen, ska skriva upp mig på intresselistan så fort den dyker upp! Min värd brorson kunde visst inte prata, tycker d...

Av Sofia - 15 oktober 2010 13:15


Igår va en skön dag. Jag blev mega-aggressiv på min engelskalärare för jag tycker inte att han är någevidare bra. Jag är tydligen ensam om den åsikten så det var inte den roligaste lektionen alltså. I vilket fall var det ju torsdag, vilket är den tuf...

Av Sofia - 14 oktober 2010 18:53


Jag har 9 minuter på mig att summera min dag innan skolan stänger så därför låter jag bli! Masssssa intressant har hänt idag men jag håller det för mig själv ett tag till :D Kanske delar jag med mig av mina "manliga" äventyr imorgon! ADJÖ! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards