Direktlänk till inlägg 29 september 2010

Onsdag

Av Sofia - 29 september 2010 16:24

Igår var en sån skön dag! Jag snackade lite skit med mamma på skype vid 10-tiden sen drog jag till marknaden. Det var så mysigt! Det var meningen att jag skulle köpa lite tröjor för jag kan inte leva på svarta linnen. Självfallet blev det    två par byxor! Världens snyggaste byxor också för den delen. Efter det hamnade jag med ett gäng ifrån skolan och vi låg på stranden fram til sju då det var taco-rester-ät-tills-ni-spyr kväll :D Synd att den kvällen var igår och inte idag för idag är det inte lika god mat hemma. Om man uttrycker sig så fint!


Idag blir det ingen strand för min del, behöver vila ifrån all sol. Fysikprov på kapitel 7 på fredag och engelska C uppgifter skall vara klara imorgon så jag har ju både idag och imorgon planerade! OJ SÅ SKOJ!


Fick precis pratat med mormor och morfar och det var så trevligt. Nu blir det fysik! :D



Angående Evelina och Jesus. Efter deras dans häromdagen så skulle hon sätta tillbaka honom på väggen men nej nej. Skruven/spiken ramlade ner. Linda kröp runt och letade skruv och Evelina viftade i panik med Jesus. Jag tog kort. Vadå hjälpa till? :p <3  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 10 april 2011 00:49

MEN HeRRE GUD! GÅ IN PÅ www.jagkanva.blogg.se Där uppdateras det IBLAND ändå ^^ ...

Av Sofia - 18 oktober 2010 15:53

Ronda Vi åkte buss härifrån med full buss klockan 9 på lördagsmorgonen. Allt började bra. Folk hade berättat att det var en rätt tufff bussfärd så jag satt ganska långt fram för att slippa spy. Det gick utmärkt, jag klarade mig finfint! Först un...

Av Sofia - 16 oktober 2010 18:10


Igår så lekte jag med massa folk, bland annat min matte/fysiklärare i aulan! Det var skitskoj med capoeiran och jag ska lätt prova det igen, ska skriva upp mig på intresselistan så fort den dyker upp! Min värd brorson kunde visst inte prata, tycker d...

Av Sofia - 15 oktober 2010 13:15


Igår va en skön dag. Jag blev mega-aggressiv på min engelskalärare för jag tycker inte att han är någevidare bra. Jag är tydligen ensam om den åsikten så det var inte den roligaste lektionen alltså. I vilket fall var det ju torsdag, vilket är den tuf...

Av Sofia - 14 oktober 2010 18:53


Jag har 9 minuter på mig att summera min dag innan skolan stänger så därför låter jag bli! Masssssa intressant har hänt idag men jag håller det för mig själv ett tag till :D Kanske delar jag med mig av mina "manliga" äventyr imorgon! ADJÖ! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards