Direktlänk till inlägg 17 september 2010

Punkter!

Av Sofia - 17 september 2010 20:58

Små kul saker i punktform

  • Vi har inget lås till toalettdörren, osagd regel: gå inte in om dörren är stängd.
  • Man får inte spola ner toalettpappret i vår lägenhet eftersom huset är så antikt.
  • I förrgår var det spenat och vita kycklingklubbor i bamba. Det serveras (nästan alltid) tonfisk till maten så för att överleva den ohyggligt torra spenaten blandade jag spenat, majonnäs och tonfisk. Mycket bättre!
  • Jag äter massa yoghurt i väntan på riktig mat.
  • Jag har ett nytt mobilnummer som är spanskt men jag kommer byta tillbaka i december.
  • Det är ~2500 steg till skolan
  • Har planerat in en tripp till Stockholm i januari.
  • Min kemi/biologilärare säger ”tjenis” (!)
  • Jag saknar Eva som lärare i engelska.
  • Älskar min tungpiercing och är supertacksam att jag inte punkterade något annat ställe i ansiktet för mitt ”ansikte är så vackert och det vore synd att förstöra det.”
  • Jag har varit runt i varenda affär i Fuengirola utan att hitta poi. Ah, fast, den sista affären jag provade i (nummer 37 i turordningen?) hade flera par vackringar!
  • Min ena klasskamrat kallade mina poi nyligen för ” sånna där jävla pompoms”. Det roade mig!
  • Jag har haft fem olika bakgrundsbilder på min dator de senaste dagarna och 2 av dem var fina bilder på Rullgardina (min hunter på den spanska servern) i jättefina solnedgångar.
  • Idag har jag fått tillbaka nytvättade BHar så nu kan jag äntligen börja använda sådana igen!
  • Saknar Benjamin. (på tal om underkläder?)

Ikväll vid elva har Klara lurat ut oss och vi skall till en salsabar och dansa salsa! Amanda, hade varit underbart ifall du var här nu men jag ska göra mitt bästa, tänka på Alexandra! *droool*


   

Bilder på folk innan vi åt ute häromdagen



 

Det fanns en Pringlesmaskin!  

 


Mormor! Titta vad jag hittade utanför lägenheten! Visst vill du ta på den?   


Nu ska jag nana lite så jag kan vara uppe hela natten sedan <3 

 
 
Ingen bild

Benji

17 september 2010 21:24

D'aww, jag saknar dig med! :C

"Såna där jävla pompoms". xD

 
Ingen bild

Amanda

23 september 2010 19:19

åh, jag vill också dansa salsa:( och dansen är inte alls lika rolig utan dig:(

 
Ingen bild

MORMOR

13 oktober 2010 17:18

Hej på dej gullitussa!!!Hoppas det går bra för dej med flytten och att det blir bra på det nya stället.Det tror jag att det blir.Tur att jag stickade strumpor till dej,det kan bli mer.Ja,du gullitussa det var häftigt med capoeira det skall jag pröva på köksgolvet.Roligt att visa morfar när han kommer hem ifrån älgjakten.ILY MOM

Sofia

14 oktober 2010 18:48

Jag vet inte om köksgolvet är platsen men KÖR HÅRT! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 10 april 2011 00:49

MEN HeRRE GUD! GÅ IN PÅ www.jagkanva.blogg.se Där uppdateras det IBLAND ändå ^^ ...

Av Sofia - 18 oktober 2010 15:53

Ronda Vi åkte buss härifrån med full buss klockan 9 på lördagsmorgonen. Allt började bra. Folk hade berättat att det var en rätt tufff bussfärd så jag satt ganska långt fram för att slippa spy. Det gick utmärkt, jag klarade mig finfint! Först un...

Av Sofia - 16 oktober 2010 18:10


Igår så lekte jag med massa folk, bland annat min matte/fysiklärare i aulan! Det var skitskoj med capoeiran och jag ska lätt prova det igen, ska skriva upp mig på intresselistan så fort den dyker upp! Min värd brorson kunde visst inte prata, tycker d...

Av Sofia - 15 oktober 2010 13:15


Igår va en skön dag. Jag blev mega-aggressiv på min engelskalärare för jag tycker inte att han är någevidare bra. Jag är tydligen ensam om den åsikten så det var inte den roligaste lektionen alltså. I vilket fall var det ju torsdag, vilket är den tuf...

Av Sofia - 14 oktober 2010 18:53


Jag har 9 minuter på mig att summera min dag innan skolan stänger så därför låter jag bli! Masssssa intressant har hänt idag men jag håller det för mig själv ett tag till :D Kanske delar jag med mig av mina "manliga" äventyr imorgon! ADJÖ! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards