Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Paket

Av Sofia - 1 oktober 2010 15:03

Idag är jag lycklig! När jag kom hem ifrån skolan låg det en stor grön paket på min säng. Evelina satt bredvid mig när jag desperat slet upp plasten och paketet. Det var svårt! Det första som hittar ut ur påsen är Flodis. Tyvärr så hjälpte det inte att undvika tvätten, Flodis luktar kartong. Vad som kom ut sen var nässprej, alvedon (!)   och 4 paket tuggumi! Det gillades mycket! Marabou Frukt och Mandel, Mjölkchoklad.. en efter en trillar dem ut. SEX STYCKEN! Ja, jag njuter just nu. Det var tänkt att vi skulle till stranden nu men både Evelina och jag har massor att göra och jag är helt slut. Men vi ska nog ut ikväll! Edvin fyllde år i onsdags så det ska bli jättekul! Extra kul eftersom han lovat till sina föräldrar att inte dricka förän han fyllt 18 och det löftet har han hållt! Det är awesome och jag är imponerad!   


Igår spelade ett gäng av svenskarna fotboll mot samma gäng spanjorer som förra veckan, denna gången var Evelina med och kollade också. Det var extra awesome eftersom hon är ett sånt lätt offer ochgör sig så bra på bild. Efter att Zacharias hade blivit dränkt fick söta lilla Evelina en bamsekram! (Han vart jätteblöt!!) Jag tror hon gillade det innerst inne. Ingen nyckel idag heller och vi fick klättra som brottslingar över staketet. Hardcore. Väldigt.     

Annars så är det rätt lugnt. Ska nog flytta inom en vecka eller två : )


Nu måste jag redigera förra inlägget för att morsan och Evelina är två whiny bitches :D Glöm inte:



 
 
Ingen bild

Ida

1 oktober 2010 18:04

Du lät inte så imopnerad över mig när jag inte drack innan arton :( ;) Har du hittat en "ny" familj? Ska Evelina också flytta? :P

Sofia

1 oktober 2010 19:36

Av dig förväntade jag mig inget annat, du är duktig! Denna pojken verkade så olydig att jag fick en chock! Vi letar familj så vi båda kan flytta, förhoppningsvis tillsammans

 
Ingen bild

Ida

1 oktober 2010 19:39

Haha! Tack :D Vet dina "nya" mamma om det? :o

Sofia

1 oktober 2010 19:44

Eh, nej? :p Inte ännu ^^ Ofta i skulle våga bo kvar här om hon visste xD

 
Ingen bild

Ida

1 oktober 2010 19:47

Okej ;) Nee, förstår dig! :P

 
Ingen bild

Drömpojken

5 oktober 2010 11:42

Det var ingen dålig mur du hoppade över! :D

Sofia

14 oktober 2010 18:51

Drömpojken? Det måste ju vara Alan Rickman!?
Du skulle sett musen jag slängde mig över idag! Säkert en hel halvmeter!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 10 april 2011 00:49

MEN HeRRE GUD! GÅ IN PÅ www.jagkanva.blogg.se Där uppdateras det IBLAND ändå ^^ ...

Av Sofia - 18 oktober 2010 15:53

Ronda Vi åkte buss härifrån med full buss klockan 9 på lördagsmorgonen. Allt började bra. Folk hade berättat att det var en rätt tufff bussfärd så jag satt ganska långt fram för att slippa spy. Det gick utmärkt, jag klarade mig finfint! Först un...

Av Sofia - 16 oktober 2010 18:10


Igår så lekte jag med massa folk, bland annat min matte/fysiklärare i aulan! Det var skitskoj med capoeiran och jag ska lätt prova det igen, ska skriva upp mig på intresselistan så fort den dyker upp! Min värd brorson kunde visst inte prata, tycker d...

Av Sofia - 15 oktober 2010 13:15


Igår va en skön dag. Jag blev mega-aggressiv på min engelskalärare för jag tycker inte att han är någevidare bra. Jag är tydligen ensam om den åsikten så det var inte den roligaste lektionen alltså. I vilket fall var det ju torsdag, vilket är den tuf...

Av Sofia - 14 oktober 2010 18:53


Jag har 9 minuter på mig att summera min dag innan skolan stänger så därför låter jag bli! Masssssa intressant har hänt idag men jag håller det för mig själv ett tag till :D Kanske delar jag med mig av mina "manliga" äventyr imorgon! ADJÖ! ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards